21 Eylül 2014 Pazar

Maybelline High Definition The Falsies Big Eyes Mascara

Maybelline High Definition Mascara
Selam bugün Maybelline High Definition The Falsies Big Eyes Mascara videomuz ile sizlerleyim. Bayanlara özel Maybelline High Definition evde güzellik tiyoları ile güzel bir paylaşım sunuyoruz.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben Maybelline bir çok maskarasını denedim, kimisiyle aşk kimisiyle nefret ilişkisi yaşadım ortası olmadı benim için ( taaa ki bu maskarayı deneyene kadar) , en son Maybelline maskaralar listemde de bu ürün vardı, yabancı vloggerlar o kadar övdü ki çoook merak ediyordum. Neyse özlemim ve merağım sonlandı.

Bugün makyaj videomda sizlere elimdeki maybelline high definition maskara karşılaştırmasını yapacağım. Aralarından ikisi, bittikçe aldığım ve bence pahalı markaların maskaralarını her anlamda geride bırakan ürünlerken diğer ikisinden hiç hoşlanmadım ve bir daha satın almayacağım.


Yapı olarak cidden kirpikleri uzatıyor, fırçası sayesinde kirpikleri ayırıyor, çokta fazla volume verdiğini düşünmüyorum, bence tek eksiği de hacim vermemesi ama şunu söylemem gerekir ki benim cidden kısa ve hacimsiz kirpiklerim var o yüzden pekte bir şey bekleyemiyorum maskaralardan.

Renk olarak oldukça siyah bence güzel bu, fırça olarak sevdiğim yapıda kesinlikle, ben plastik ve böyle tek tek ayrık fırçaları seviyorum.

Sonuç olarak ben bu maskarayı cidden sevdim lakin o kadar çok övdüler ki çok şey beklemişim, yine diyorum maskara denen şey kişiden kişiye kirpik yapısına göre değişen bir olay, o yüzden mutlaka deneyerek alın.

Yeni Videolarım İçin Kanalıma Abone Olun Lütfen..

En Popüler Maybelline High Definition The Falsies Big Eyes Mascara ? Ben Tuğçe Videolarım İçin Tıklayınız.

0 yorum:

Yorum Gönder