21 Eylül 2014 Pazar

Maybelline Colossal Kajal Eyeliner ve Hünerleri 2015

Maybelline Colossal Kajal Eyeliner
Selam bugün Maybelline Colossal Kajal videomuz ile sizlerleyim. Bayanlara özel Eyeliner ve Hünerleri evde makyaj tiyoları ile güzel bir paylaşım sunuyoruz.

Yeni trendi Maybelline Siyah göz kalemi büyük ihtimalle her bayanın makyaj koleksiyonunda var olan basit ürünlerden en önemlisidir. Nedense arzu eder sarışın arzu eder esmer olsun bizim toplumumuzda anında hemen her kadın yaşamında en az bir defa maybelline siyah göz kalemi mutlak kullanıyordur.

Ben beyaz tenli olmama nazaran, bir önceki civarı sık sık olmasa da kahverengi göz kalemleri beni şayet sıkıyor ya da belli bir süre ek olarak etkili bakışlar istediğimde siyahı seçiyorum.

Yepyeni Videolar İçin Kanalıma Abone Ol Yorum Yapınız..


Doğal olarak bir bir sürü çeşitli markanın siyah kalemini araştırdım ve denedim. Üstelik kendimce siyah göz kalemlerinden beklentilerim dahi olmaya başladı.

En Popüler Maybelline Colossal Kajal Kalem Siyah Eyeliner ve Hünerleri ? Videolarım İçin Tıklayınız.

0 yorum:

Yorum Gönder